Werken bij Grolsch? Bij Grolsch houden we van echt. Echt zijn vergt karakter.
ECHT.KARAKTER. Dat is waar we voor staan bij Grolsch! En dat karakter, die echtheid wordt mede door onze mensen bepaald!
“Bij Grolsch doen we het op onze eigen manier. Grolsch = karakter. De manier waarop ik Kruidige Tripel heb gebrouwen is daar een mooi voorbeeld van.”
Marc Janssen | Meester Brouwer Proefbrouwerij
“Onze mooie merken en producten maken mij trots om voor Grolsch te werken. Ik geniet van de samenwerking tussen verschillende collega’s en afdelingen”
Jason Kelly | Operator
“Ik voel me écht eigenaar van het perfecte brouwplan dat we afgelopen drukke zomer samen met onze productie-collega’s hebben opgezet, voor al onze (30+) bieren!”
Sjoerd van Willigen | Supply Chain Planner
“We moeten niet vergeten dat mensen graag zichzelf willen zijn en toch ergens bij willen horen. Hier kan dat!”
Mustafa Kuru | Electro-Mechanical Technician
“Onze mooie merken en alle mensen die met passie en trots samenwerken, maken mij trots om voor Grolsch te werken.“
Jacobijn Boerrigter | HR Business Partner
“Ik raak geïnspireerd door de betrokkenheid van de collega’s om mij heen. Dit stelt ons in staat om samen de juiste beslissingen te nemen en prioriteiten te stellen.”
Rick Assink | Facilitair Medewerker
“Bij Grolsch kreeg ik de kans om recruitment opnieuw in te richten en vorm te geven en Grolsch als werkgever steviger neer te zetten. Heb je een idee? Werk het uit, presenteer het en ga het doen!”
Wencke Ellenbroek | Talent Aqcuisition Specialist
“Wat Grolsch voor mij bijzonder maakt is de combinatie van enerzijds de betrokken regionale binding en anderzijds de professionele en internationale bedrijfscultuur. Eigenaarschap, doorzettingsvermogen en creativiteit worden bij Grolsch beloond. In mijn werk wordt ondernemerschap gewaardeerd en is er ruimte om uitdagende projecten zelf op te starten én vorm te geven.”
Jasper Rekers | Digital Marketing Acceleration Manager
“Ik raak geïnspireerd door de passie en energie waarmee collega’s zich inzetten en met elkaar samenwerken, voor onze mooie merken en klanten. Een mooi voorbeeld daarvan is de samenwerking met de Zwarte Cross en Manana Manana.”
Alex Evenhuis | Senior Horeca Accountmanager
“Als je mij 4 jaar geleden had gezegd dat ik Sales zou gaan doen had ik je voor gek verklaard. Echt waar. Ik ben er over na gaan denken toen onze vorige Managing Director en Marketing Director allebei, afzonderlijk van elkaar, zeiden: “Anke, als je echt een goede marketeer wilt worden doe je er goed aan om ook sales ervaring op te doen.” En dat heb ik dus gedaan. Way out of my comfort zone maar man, wat heb ik in die 2 jaar veel geleerd!”
Anke Klumpers | Innovation Manager