Op deze pagina kun je alvast handige informatie vinden over Grolsch en je toekomstige werkomgeving.

In de organisatiestructuur kun je bijvoorbeeld zien hoe Grolsch hiërarchisch is ingedeeld en op welke plek in de organisatie jij komt te werken!

 

Zodra je ondertekende contract is verwerkt zal meer informatie verschijnen op deze pagina. Mocht je toch alvast vragen hebben, neem dan contact op met het HR team of jouw toekomstige leidinggevende.

Bij wie kun je terecht?

Human Resources (HR)

Human Resources (HR)

De afdeling HR is verantwoordelijk voor zowel het ontwikkelen, uitvoeren en implementeren van het personeels- en organisatiebeleid als het managen van het personeelsbestand. Daarnaast ondersteunt het de organisatie op het gebied van opleidingen en trainingen, performance en talent management en de in-, door- en uitstroom van personeel.

Je kunt er terecht met vragen over bijv.

  • De CAO, CAO à la Carte en overige arbeidsvoorwaarden
  • De salarisstrook
  • Opleidingen en trainingen
  • Vertrouwenspersonen
  • Mobiliteit
  • Pensioen/AZL

De afdeling Human Resources en Payroll kun je vinden op de 1e etage in ruimte HK5.10.13.

Servicedesk afdeling Facilities

Servicedesk afdeling Facilities

De afdeling Facilities is verantwoordelijk voor facilitaire ondersteuning van alle medewerkers binnen Grolsch.

De afdeling heeft een Servicedesk waar je terecht kunt voor vragen en meldingen met betrekking tot:

  • Abonnementen op tijdschriften
  • Bedrijfskleding, omkleedvoorzieningen en Persoonlijke Beschermingsmiddelen (PBM's)
  • Groenvoorziening
  • Het bestellen van facilitaire goederen en diensten
  • Facilitaire (ver)storingen
  • Het lenen van audiovisuele hulpmiddelen (beamers, laptops e.d.)
  • Het reserveren van een vergaderruimte met cateringservice
  • Huisbier
  • Kantoorartikelen en drukwerk
  • Koffie- en drankvoorzieningen
  • Meubilair en inrichting (o.a. publicatieborden)
  • Onderhoud aan gebouwen en terreinen
  • Post
  • Schoonmaak
  • Sleutels
  • Toegangscontrole (ook voor het maken van een foto voor op de toegangspas)
  • Verhuizingen

Bij de Servicedesk wordt jouw (aan)vraag en/of melding doorgespeeld naar collega's, afdelingen of externe firma's, die de uitvoering ervan verzorgen. Vanuit de Servicedesk vindt de centrale coördinatie hiervan plaats.

 

De Servicedesk kun je vinden op de 1e etage in ruimte HK5.10.11 en is van maandag t/m vrijdag geopend van 08:00 tot 16:45.

Helpdesk Informatisering

Helpdesk Informatisering

Bij de Helpdesk van de afdeling Informatisering kun je niet alleen terecht in geval van een storing en/of aanvraag van je Company Computer of laptop, maar ook voor diverse IT-diensten waaronder:

  • Handleidingen van diverse (Office) applicaties
  • Ondersteuning bij scannen
  • Mobiele telefoons (Nokia)
  • Vaste telefonie
  • Dect toestellen en piepers
  • (HP) Printers en multifunctionals van OCE/Canon

 

De Helpdesk kun je vinden op de 2e etage in ruimte HK6.20.02 en is van maandag t/m vrijdag geopend van 08:00 uur tot 19:00 uur.

In het weekend telefonisch bereikbaar op 070-7709244.

Downloads

Floorplan Second Floor

Floorplan First Floor

Floorplan Ground Floor

First aid/in-house emergency application form (Dutch)

Application form Taste panel (Dutch)

Salary payment (Dutch)

Variable reward Accountmanagement (Dutch)

Variable reward (Dutch)

Variabele Beloning Accountmanagement

Variabele Beloning

Salarisafrekening

Alles over Grolsch

Facilitair ABC

Aanmeldformulier smaakpanel

Formulier BHV/EHBO

Plattegrond begane grond Hoofdkantoor

Plattegrond 1e verdieping Hoofdkantoor

Plattegrond 2e verdieping Hoofdkantoor

Bedrijfsrestaurant

 

 

 

 

 

 

 

Het bedrijfsrestaurant is van maandag t/m vrijdag vanaf 12:00 uur tot 13:00 uur geopend voor lunchgebruikers. Verder is het mogelijk om gedurende de hele dag vanaf 08:15 uur tot 15:30 uur voorverpakte artikelen te kopen.

 

Om lange wachtrijen bij de kassa te voorkomen, kan er alleen met PIN of Creditcard (VISA en Mastercard) betaald worden.

 

 

 

 

 

Facilitair Magazijn

 

 

 

 

 

 

 

De afdeling Facilities is verantwoordelijk voor de aanschaf en uitgifte van facilitaire artikelen in het Facilitair Magazijn. Hierbij kun je denken aan kantoorartikelen, computer supplies, drukwerk, persoonlijke beschermingsmiddelen, bedrijfskleding en EHBO artikelen.

 

Facilitaire artikelen die niet op voorraad liggen kun je in overleg bestellen via de Servicedesk d.m.v. een meldformulier. Eventueel kun je deze dan ophalen in het Facilitair Magazijn (van maandag t/m vrijdag geopend van 10:00 tot 10:30 uur).

 

Huisbier

Indien je recht hebt op Huisbier kun je dit afhalen bij het Huisbierlokaal. Deze ruimte is gelegen op de personeelsparkeerplaats, ter hoogte van de leidingbrug. Het is alleen toegestaan hier tijdelijk de auto te parkeren voor het laden en lossen. Medewerkers van de Klok Dranken kunnen het huisbier afhalen bij zijn/haar drankenhandel. Het is ook mogelijk emballage (lege kratten) retour te brengen.

 

 

 

 

 

 

 

Het huisbierlokaal bij Grolsch is geopend op maandag, woensdag en vrijdag van 12.00 uur – 17.30 uur.
Hier wordt ook bijgehouden hoeveel rechten je gedurende het jaar nog hebt en hoeveel retourgoed je nog in jouw bezit hebt.

Heb je vragen over huisbier, bieren of overige vragen m.b.t. de huisbieruitgifte, kun je contact opnemen met de afdeling Huisbier via huisbier@grolsch.nl of +31 6 29034212.
Zie voor informatie over het assortiment de Beer at Home site op SharePoint.

Ziekmelden

Als je niet in staat bent om te werken door ziekte, dien je voorafgaand aan je dienst je ziek te melden bij je direct leidinggevende en bij de HR-afdeling. Zodra je weer in staat bent je werk te hervatten geef je dit ook van te voren door bij beide partijen. Er kan gevraagd worden naar een inschatting van de duur van je  ziekte/arbeidsongeschiktheid. Als er sprake is van een tijdelijk ander adres, dien je dit eveneens te vermelden, bijvoorbeeld bij een ziekenhuisopname.

 

Bereikbaarheid tijdens ziekte

Volgens het protocol voor verzuimbegeleiding (CAO artikel 20), dien je de eerste drie dagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur op het opgegeven adres bereikbaar te zijn. In de daaropvolgende periode van drie weken dien je thuis te zijn tot 10:00 uur en tussen 12:00 uur en 14:30 uur. Je (direct) leidinggevende en HR-medewerkers kunnen contact met je zoeken voor verzuimbegeleiding. Doorgaans ontvang je na 2 weken ziekte een uitnodiging voor het spreekuur van de Bedrijfsarts.

 

Voor vragen over ziekmelden, kun je contact opnemen met de afdeling HR.