Zodra je bij ons binnenloopt, voel je de trots. Trots op onze merken, ons bedrijf, ons vakmanschap en natuurlijk op onze bieren. Dat zit in ons DNA. Net als duurzaam en verantwoord ondernemen, in alles wat we doen. Omdat we geloven dat dat ons - én de wereld om ons heen - verder brengt.
DVO is niet meer weg te denken uit onze dagelijkse manier van werken. Via de meest uiteenlopende projecten brengen we dit in de praktijk. Circulair en inclusief denken en handelen geldt daarbij als uitgangspunt. In onze duurzaamheidsstrategie focussen we ons op 6 speerpunten. Middels de projecten op ieder van deze speerpunten leveren we onze bijdrage aan de Sustainable Development Goals (SDG’s) van de Verenigde Naties.
Bekijk hier onze Grolsch Duurzaamheidsvideo of lees ons DVO jaarverslag.
In onze duurzaamheidsstrategie DUURZAAM.KARAKTER. focussen we op zes prioriteiten:
1. Reduceren van CO2 en energieverbruik;
2. Maximaliseren van circulaire verpakkingen;
3. Optimaliseren van transport;
4. Watergebruik reduceren en veiligstellen;
5. Stimuleren van sociale en economische groei;
6. Bevorderen van verantwoord alcoholgebruik.
We hebben immers allemaal een verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een betere, inclusieve en circulaire wereld.
DVO Overzicht 2019 Grolsch Top Activiteiten Grolsch Duurzaamheidsvideo