• NL
  • EN

dinsdag 16 februari 2010 Terug naar overzicht
Grolsch kiest voor Carat als mediabureau

Grolsch kiest voor Carat als mediabureau

Bierbrouwer Grolsch gaat met ingang van april 2010 samenwerken met mediabureau Carat, dat onderdeel uitmaakt van Aegis Media. Carat is na een selectieve marktverkenning naar voren gekomen als de meest geschikte mediapartner voor Grolsch. Naast mediastrategie en media-inkoop heeft Carat als mediabureau, via zusterorganisatie Isobar, ook directe toegang tot online mediacreatie. En juist deze online media-activiteiten nemen in de marketingaanpak van Grolsch een prominente plaats in.

Carat gaat voor Grolsch het gehele mediatraject verzorgen, van het uitwerken van een idee tot aan daadwerkelijke implementatie. "Carat zorgt - samen met Isobar - voor een goede combinatie van mediastrategie, mediacreatie, media-inkoop en online media-activiteiten. Hierdoor realiseren we een betere onderlinge afstemming tussen deze activiteiten, creƫren we meer synergie en maken we onze media-aanpak flexibeler", aldus Jan Nales, Marketing Director bij Grolsch. Met de keuze voor Carat is voor Grolsch een einde gekomen aan een jarenlange constructieve samenwerking met Initiative en Digilogue.

Marcus Rueb, Managing Director Carat Nederland: "Uiteraard zijn we erg blij dat we Grolsch hebben kunnen overtuigen van onze sterke kanten. Voor ons bedrijf is een premium biermerk als Grolsch een geweldige aanwinst. We hebben alle vertrouwen in een mooie en succesvolle samenwerking."

  Terug naar overzicht